Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

1) Produkt posiada gwarancję producenta i został zakupiony w firmie ARSAN

W okresie gwarancji prowadzimy obsługę serwisową produktów zakupionych w naszej firmie.

W przypadku stwierdzenia nieprawidłowej pracy urządzenia prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym biurem handlowym w celu ustalenia sposobu realizacji reklamacji.

Kontakt > BIURO HANDLOWE

 

2) Produkt nie posiada gwarancji producenta (serwis pogwarancyjny)

W przypadku stwierdzenia nieprawidłowej pracy urządzenia prosimy o kontakt z naszym biurem handlowym za pośrednictwem poczty elektronicznej (serwisDomena).

 

3) Produkt posiada gwarancję producenta ale nie został zakupiony w firmie ARSAN

W przypadku stwierdzenia nieprawidłowej pracy urządzenia prosimy o kontakt z dostawcą urządzenia lub bezpośrednio z serwisem producenta.

Części zamienne

Zapytania o części zamienne do urządzeń znajdujących się w naszej ofercie prosimy kierować bezpośrednio do naszego biura handlowego.

Kontakt > BIURO HANDLOWE

Gwarancja

Towar dostępny w naszej ofercie objęty jest 12 miesięczną gwarancją producenta.

W przypadku produktów firmy GESTRA gwarancja obejmuje okres 12 miesięcy od dnia uruchomienia, jednakże nie dłużej niż 18 miesięcy od daty zakupu.